Het vertrek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van 3meidenontour - WaarBenJij.nu Het vertrek - Reisverslag uit Paramaribo, Suriname van 3meidenontour - WaarBenJij.nu

Het vertrek

Door: Natalie Anne en Vera

03 Februari 2015 | Suriname, Paramaribo

Daar zijn we dan eindelijk, aangekomen in het prachtige Suriname! We begonnen onze reis op 3 februari 2015 en zagen elkaar op Schiphol. Na 2 jaar voorbereiding en afscheid genomen te hebben van onze familie en vrienden, begonnen we met onze koffers in te checken en gingen we zelf boarden. Bij het boarden kwamen we ons huisgenootje Carmen al tegen, een leuke spontane meid dus dat zat wel goed. De heenreis verliep met wat turbulentie, maar we werden erg goed verzorgd. Ook was het erg gezellig in het vliegtuig, er zaten vele Surinamers die wel in waren voor een praatje. Na een vlucht van 8,5 uur, een uur korter dan gepland, kwamen we aan op luchthaven Zanderij te Suriname. We stapten direct in de buitenlucht, er kwam een fijne warme golf over ons heen. Wat was het lekker, om van het koude kikkerlandje in het heerlijke warme Suriname terecht te komen. Eenmaal op de luchthaven moesten we eerst nog door de douane, waarna we de taxi konden instappen om op weg te gaan naar ons huisje.

Na een warm welkom door onze huisbaas, kregen we een snelle rondleiding door het huis. We waren namelijk allemaal erg moe van de vlucht. Kort samengevat onze eerste indruk is dat we een prachtig avontuur tegemoet gaan in een ontzettend mooi land.

• 09 Maart 2015 - 16:03

JoAnne:

sorry, dat ik niet eerder reageer, heb het wel gevolgd via de tam-tam, maar kwam er niet aan toe je verslag te lezen ... maar eh ... ik zit al helemaal into de warmte; ga snel verder lezen!

groetjes & knuffel